Poradna

Upozornění: Váš dotaz se zde zobrazí až po naší odpovědi.

Chcete napsat dotaz?

04. 03. 2020 09:35
Proximity sensor u telefonu Nokia 3.1 (2018)
Dobrý den,děkuji za odpověď na dotaz ze dne10.12.2019 na nefukční čidlo přiblížení.Závada se opět po čase projevila,ale reklamace nebyla již po třetí uznána serv.střediskem.Na dotaz u vás mi bylo odpovězeno,že čidla jdou kalibrovat,ale normální uživatel se do systému nedostane.Zajímalo by mě,zda je možné čidlo nechat kalibrovat v běžném servisu/mobil pohotovost apod./ za úhradu,než se dohadovat o záruč.reklamaci se serv.střediskem v Kladně.Předem děkuji.Šindelář


Reakce technika:

V běžném servisu by měli být schopni provést test i kalibraci, ovšem vzhledem k popisu závady nepředpokládám že by se tímto problém vyřešil.

10. 12. 2019 12:39
Proximity senzor u telefonu Nokia 3.1 (2018)
Dobrý den,zhruba měsíc po zakoupení telefonu se začala projevovat závada-nezhasíná displej v průběhu tel. hovoru,čidlo nereaguje ani na zakrytí prstem v průběhu hovoru-displej svítí.Reklamováno-reklamace zamítnuta z důvodu neprojevení závady,vráceno do továrního nastavení v servisu,upozornění na stahování nevhodných souborů,vedoucích k poškození sowtwaru.Po převzetí reklamace byl telefon plně funční,zhruba po 14-ti dnech se opět projevuje stejná závada.Telefon opět reklamován,reklamace neuznána,závada se opět neprojevila.Rád bych se zeptal,co může způsobovat vyřazení čidla z provozu,závada se projevuje vždy až po určité době.Do telefonu nebylo nic stahováno ani po posledním továrním nastavení v servisu.Předem děkuji.Šindelář


Reakce technika:

Dobrý den. Podle popisu závady bych spíše viděl problém v vadném čidlu než v firmware telefonu. Senzory samozřejmě kalibrovat jdou, nicméně běžný uživatel nemá k této funkci přístup. Při další reklamaci bych trval na odzkoušení závady při přijmu a zapsání této skutečnosti do protoloku.

18. 09. 2019 16:24
Tovární nasatvení u telefonu Nokia 3.1 (2018)
jak dlouho trvá nastavení mobilu do továrního nastavení


Reakce technika:

Dobrý den, pokud máte na mysli dobu po resetu v menu přístroje, neměla by přesáhnout 5-10 minut.

16. 09. 2019 15:20
Dotaz u telefonu Nokia 3.1 (2018)
dobrý den chtěla bych se zeptat. Mám problém ohledně displeje. Telefon už tříkrát v nepravidelných intervalech zhasnul ale po určité době se vždy rozsvítil. Po dnešním zhasnutí se nerozsvítil ale hudba mi stále hrála. Nevíte čím by to mohlo být ?? Děkuji za pomoc Nackeová


Reakce technika:

Může se jednat o nějakou vadu LCD aneb o špatné zapojení LCD. Pokud není mobil mechanicky poškozen a je ještě v záruce, dejte jej na reklamaci. Jinak můžeme objednat a vyměnit komplet LCD za cca 1500,-

09. 09. 2019 09:55
Sklo u telefonu Nokia 3.1 (2018)
Mám prasklé přední sklíčko, dotyk funguje. Jaká je cenová relace na opravu a je možné opravu provést na počkání? Opravuje se pouze prasklé sklíčko nebo celý modul?


Reakce technika:

Pokud budeme mít díl skladem, můžeme opravu provést i v den příjmu. U tohoto modelu měníme komplet LCD včetně dotyku za 1450,-

03. 09. 2019 18:07
Reakce technika:

Zkuste smazat telefon načisto a obnovit tovární nastavení. Pokud to nezabere, můžete dát mobil na reklamaci.

21. 07. 2019 12:10
změna vyzvánění u telefonu Nokia 3.1 (2018)
Nelze změnit vyzvánění které si stáhnu,muzika i různé jiné vyzváněcí tóny(jde jen to, co má telefon nahrané z výroby).Děkuji za odpověď


Reakce technika:

Dobrý den, nejpve bych zkusil obnovit tovární nastavení, poté náhrát do přístroje aktuální firmware.

19. 09. 2018 17:50
Výmena baterie u telefonu Nokia 3.1 (2018)
dobry den jde to u vas opravit


Reakce technika:

Ano, jsme schopni opravit i tento telefon :)