Dobrý den. Výměna (nalepení) tvrzeného skla vychází na 100,- kč Výměna displeje pak na cca 1300,- kč.
Dobrý den. Předpokládáme že nad 64GB bude mít již tento telefon problém s stabilitou.
Dobrý den. Zkusil bych určitě obnovit tovární nastavení, popř. přehrát software. Pokud to nepomůže, vada může být například v senzorech.
Dobrý den. Aktuální verzi programu HiSuite naleznete na stránce https://consumer.huawei.com/en/support/hisuite/ . Tento program není určený pro telefon, nýbrž pro počítač ke kterému se telefon připojuje.
Dobrý den. Nejprve si zálohujte všechny data. Poté zkuste dát v menu nastavení "obnovit tovární nastavení" V případě, že se bude problém vyskytovat i nadále, doporučuji se obrátit na nejbližší servis.
V nastavení přístroje je obvykle položka "aktualizace software". Je možné jej aktualitzovat i přes program Hisuite (ikonka "update".)
Dobrý den.
U tohoto telefonu je obvykle problém přímo v konektoru nebo v spodní PCB. Oprava by neměla přesáhnout 800,- kč
Dobrý den. U tohoto typu závady se obvykle mění celá základní deska přístroje. Placená oprava nemá dle mého názoru již v současné době smysl (cca 3500,-). Doporučujeme koupi nového přístroje.
V posledních dnech je vás řada z obdobným problémem. Řešení jít do nastavení, aplikace, najít aplikaci klávesnice, a smazat vše z paměti. Pak bude vše funkční jako dříve. Jedná se o nějakou SW chybu.
Pokud je mobil nový a nebyl mechanicky poškozený, dejte jej na reklamaci. Můžete zkusit ještě obnovit tovární nastavení a smazat ten telefon načisto.
Možná by pomohlo přehrát SW načisto, ale může se jednat také o vadnou flash paměť a mobil může být neopravitelný. Pokud Dopravte jej k nám a uvidíme.
Může se jednat o vadu vysílací RF části anebo vadu napájení čtečky SIM. Doporučujeme změnit nastavení sítě na 2G a uvidíte, zda se toto bude opakovat. Pokud by se jednalo o vadu čtečky SIM nebo základní desky, měl by ji servis v záruce vyměnit. Zkuste ještě při reklamaci uvést jakého operátora používáte. Může to být jen lokální problém daného modelu/operátor.
pokud není mechanicky poškozen, nebo nebyl zasažen kapalinou - dejte jej na reklamaci. Můžete jej dopravit k nám a zkusíme jej nabít u nás a změřit nabíjení.