Jak předat mobil

Než se k nám vypravíte

Ve většině připadů stačí přinést pouze samotný mobilní telefon. V připadě, že máte problém s dobíjením, přineste i nabíječku. Pokud potřebujete provést opravu na počkaní, doporučujeme si udělat rezervaci. Formulář naleznete zde na hlavní straně, vpravo nahoře. Můžete se s námi spojit také telefonicky, a ověřit aktuální dostupnost nahradních dílů pro váš přístroj.

Poštou:

Vadný přístroj pečlivě zabalte. K mobilu nezapomeňte přiložit průvodní dopis, kde co nejpřesněji popište závadu přístroje a:
zpáteční adresu/fakturační údaje,
telefonní číslo (pro případnou konzultaci a poštovní doručovatele)
e-mail (důležité pro sledování stavu opravy)

Poslat na adresu:

Mobily-nexus.cz
Táboritská 8
Praha 3
130 00

Jakmile k nám balík dorazí, bude přijímacím technikem vytvořena zakázka, na základě požadované opravy.

Číslo zakázky, cenu opravy a předběžný termín dokončení vám bude zaslán automaticky na vámi uvedený e-mail.

Doba vyřízení externích zakázek se může lišit dle náročnosti a dostupnosti dílů. V průměru se včetně doby přepravy poštou jedná o 7-12 dnů.

K celkové ceně opravy bude připočtena částka 150Kč na poštovné a balné. (balík do ruky)

"Ať už k nám váš mobil dorazí jakoukoliv cestou, postaráme se o něj lépe než o vlastní."


Řešení této webové prezentace dodal mynameisdesign.com