Jak předat mobil

Než se k nám vypravíte

Většinou stačí přinést pouze samotný mobilní telefon. V případě, že máte problém s dobíjením, přineste raději i nabíječku. Pokud potřebujete provést opravu na počkaní, doporučujeme si udělat rezervaci. V případě že jej budete zasílat poštou je nutné vyplnění tohoto formuláře vždy! Formulář "on-line objednávka opravy" naleznete zde na hlavní straně, vpravo nahoře. Můžete se s námi spojit také telefonicky, a ověřit aktuální dostupnost náhradních dílů pro váš přístroj.


Přepravní službou či Poštou:

Nejprve je nutné opravu objednat. Pro jednoduché opravy stačí vyplnění on-line formuláře na našich stránkách, pro složitější závady (více problémů, méně obvyklé značky a.p.) doporučujeme nejdříve probrat možnosti opravy s našimi pracovníky na tel 790368855. V případě, že vše proběhne jak má dostanete do 1 dne přidělené číslo zakázky které poté stačí uvést na balíček. Telefon je dobré odeslat do cca 2-4 dnů a to zejména v případech, kdy je na skladě omezený počet náhradních dílů. (díly jsou pro vaši opravu rezervovány jen omezený čas)  Poté již stačí balík zaslat na naší adresu. K přepravě doporučujeme spíše využit služeb společností jako je PPL, DPD a.p.  (vyhnete se tak obvykle zbytečným prodlevám způsobeným svévolným nedoručováním zásilek přepravci a.p. - zásilky uložené na výdejních místech vyzvedáváme obvykle do 5 až 10 dnů podle vytížení naších pracovníků)

Balík zašlete na adresu:

Nexus communications s.r.o.

Táboritská 8

Praha 3

130 00


Jakmile k nám balík dorazí, bude přijímacím technikem zkontrolován a předán dále na opravu.

Doba vyřízení externích zakázek se může lišit dle náročnosti a dostupnosti dílů. V průměru doba vyřízení zakázky trvá včetně přepravy 7-12 dnů, závisí však na mnoha faktorech. Pokud potřebujete expresní opravu je vždy výrazně rychlejší předat nám telefon osobně.

K celkové ceně opravy bude připočtena částka 99Kč na poštovné a 29 kč za dobírku. (PPL)