Poradna: Samočinné ukončení hovorů u Galaxy A7/2018

Samočinné ukončení hovorů u Galaxy A7/2018

Datum dotazu:17. 11. 2019
Přístroj:Galaxy A7/2018
Závada:Samočinné ukončení hovorů
Dotaz:Dobrý den, v průběhu hovoru se hovor samočinně přeruší (problém na mé straně), situaci předchází to, že já druhou stranu slyším, druhá strana mě neslyší. Toto nastává nepravidelně, někdy i vícekrát během dne, i během následně opakovaného hovoru, někdy několik dnů bez problému. Mám vloženy 2 SIM karty (každá jiný operátor), problém je u obou SIMek. Navíc se někdy při přerušení hovoru aktivuje (zapne) bluetooth, což je nepříjemné z pohledu vybíjení baterie. Uvedení do továrního nastavení nepomůže. Prosím o radu, kde může být problém, popř. návrh řešení. Děkuji.

Reakce servisu:Může se jednat o vadu na základní desce v RF části, tedy modulu ovládajícího signál a napájení antény. Bohužel je to v podstatě neopravitelná vada. Můžete zkusit nastavit síť pouze na 2G a používat mobil bez dat a LTE. Pokud není mobil nějak mechanicky poškozený a je ještě v záruce, dejte jej na reklamaci

Servisní technik Opravy-mobilu.cz