pisete Výměna dotyku či předního skla Samsung Galaxy S9 (G960) - uspesnost 70-80% - to znamena kazda sedma oprava se "nepovede" a zakaznikovi je poskozen i LCD ? Co se deje v takovem pripade potom ?
Dobrý den. Zákazník již přichází z poškozeným OLED displejem (dle normy výrobce). cca 30% modulu neprojde testy, není možné tedy zajistit ani bezprostředně po vyzvednutí funkčnost panelu. Nicméně je dobré si říci že dlouhodobě funguje max 50% refubrishovaných panelů, vady se obvykle projevují po 1-3 měsících. Pokud panel testy neprojde zákazník platí pouze manipulační poplatek a má možnost si buďto telefon vzít zpět a nebo nechat opravit přístroj v souladu s normami výrobce (výměna celého OLED panelu)
Dobrý den. může být vada v některém z senzorů nebo i bohužel v samotném displeji. Po provedení diagnostiky budeme moudřejší.
Dobrý den. Ano používáme stejný postup jako výrobce, bude tedy zachovana stejná třída ochrany. V praxi ovšem bych rozhodně na "vodotěsnost" těchto telefonů dlouhodobě nespoléhal. ("vodotěsné" telefony poškozené kapalinou řešíme téměř každý den)
To co popisujete vypadá na vadnou flash na základní desce. Pokud nepomohlo obnovit tovární nastavení, bude to chtít jinou základní desku. Bohužel nemáme žádnou momentálně k dispozici.
Jediná možnost opravy je výměna komplet celého displeje včetně rámu za cca 6200,-
K obnovení továrního nastavení či přehrání FW u výměny LCD displeje téměř nikdy nedochází (není důvod).