Datum dotazu: | 16. 08. 2016 |
---|---|
Přístroj: | Samsung Galaxy S III mini |
Závada: | Data z mrtvého zařízení |
Dotaz: | Dobrý den,
stala se mi nemilá věc. V sobotu večer jsem dala svůj milovaný telefon (v té době ještě plně funkční) na nabíječku, ale v neděli ráno už se nezapnul. Nerozsvítil se displej.
Vzhledem k tomu, že telefon v minulosti zkoušel moji trpělivost, párkrát zazlobil ve smyslu, samovolného restartování, což jsem vyřešila výměnou baterie. Někdy se stávalo, že zamrzl a nebylo jiné východisko, než restartovat zařízení, aby bylo zase použitelné.
Na poměrně dlouhou dobu se telefon ustálil a nebyl žádný problém až do toho nedělního rána.
Zkusila jsem dát telefon na jinou nabíječku v domění, že byl třeba špatný kontakt a tak se telefon místo nabití, přes noc úplně vybil. Bohužel nereagoval ani na jinou nabíječku, dokonce ani koupě nové baterie ho nespasila. Jde mi především o data a kontakty.
Můžete pomoct nebo alespoň poradit?
Předem díky za Váš čas. |
Reakce servisu: | zkuste k nám mobil dopravit a uvidíme co se dá dělat.. Bohužel jsou podobná úmrtí způsobena vadou flash paměti - tedy úložiště zmíněných dat. Vytažení a záchrana je možná, ale výsledná cena je v průměru 2-3000,- Servisní technik Opravy-mobilu.cz |
---|