Reklamace a jejich řešení.
Pokud s naší opravou není všechno v pořádku, je samozřejmě možné jí reklamovat. Pokud uplatníte reklamaci přímo na provozovně do cca 1 roku od provedení opravy není potřeba ani účtenka, postačí nám číslo původní zakázky nebo alespoň datum a přibližný čas vyzvednutí opravy. V případě že budete zasílat telefon přepravní službou, platí stejné podmínky s tím, že je vždy vhodné pro rychlejší vyřízení vyplnit on-line formulář na našich stránkách.
Jak dlouho reklamace trvá?
Dle zákona musí být reklamace vyřízena do třiceti dnů a to zcela bezplatně. V praxi se snažíme řešit reklamace co nejdříve a to následovně:
1) Běžná reklamace provedené práce (např. špatně přilepený či usazený LCD modul či kryt) obvykle 1-3 dny
2) Expresní reklamace provedené práce – příplatek 200,- kč, platí doba uvedená v tabulce oprav cca 90-240minut.
3) Běžná reklamace vadného dílu (LCD displej, dobíjecí flex, kryty, moduly kamer….) probíhá následovně: Telefon přijmeme na reklamaci, po konzultaci s dodavatelem dílu mu zasíláme buďto samostatný díl a nebo i celé zařízení. Dodavatel respektive výrobce má na vyřízeni zákonnou lhůtu, obvykle však rozhoduje o oprávněnosti reklamace do 14 dnů nejdéle do 3 týdnů. Délka celého řízení nesmí tedy přesáhnout 30 dní.
4) Expresní reklamace dílu. V případě že potřebujete bez ohledu na běžné postupy provést výměnu poškozeného dílu okamžitě, je možné zažádat o expresní vyřízení reklamace. Poplatek za tento typ opravy je ½ aktuální ceny z ceníku. Výměna vadného dílu probíhá zcela bez posouzení oprávněnosti reklamace – Vyjma zjevného a závažného mechanického poškození je tedy vždy „uznána“. Nejedná se tedy o reklamaci jako takovou (dle zákona), ale o opakovanou opravu se slevou.