Dotaz: | Mám poškozený displej telefonu způsobený flipovým obalem, který mi Samsung dodal společně s telefonem. Škrábance na displeji prý Samsung uznal jako vlastní chybu a 3 měsíce po zakoupení je vyměňoval zdarma v rámci reklamace. Nyní už mi displej nechce zdarma vyměnit. Nestihnul jsem závadu ohlásit do 3 měsíců od zakoupení. Nejedná se o precedens, když už jednou svou chybu uznal, tak je možné si vytvořit záruční podmínky ze 2 let na 3 měsíce od zakoupení?
Záruční opravu mi neuzali! Prý se jedná o poškození z důvodů používání "nad mez použitých materiálů". Prosím dejte mi vědět, jak postupovat a jestli je možné takto postupovat výrobcem, když je závada Samsungu známá a i byla uznávána. Popřípadě co je nutné vyměnit(sklíčko?) a kolik by to mělo stát. A jestli je možné se nějak bránit v rámci záruky.
Děkuji, IVO PLUSKAL
|