Poradna: reklamace u SONY Xperia Z3 compact

reklamace u SONY Xperia Z3 compact

Datum dotazu:26. 04. 2016
Přístroj:SONY Xperia Z3 compact
Závada:reklamace
Dotaz:Dobrý den, ráda bych se zeptala na jednu věc ohledně reklamace telefonu SONY Xperia Z3 compact. Telefon vlastním zhruba sedm měsíců. Zhruba po třech týdnech po menším pádu ( z postele na koberec ) popraskalo sklo na zadní straně telefonu. Funkci to viditelně nijak neovlivňovalo. Telefon jsem používala dál - zhruba tak měsíc. Poté se mi stalo, že se telefon vybil, dala jsem ho na nabíječku, světýlko svítí červeně, ale telefon již zapnout nejde. Zkoušela jsem to opakovaně ale neúspěšně. Poté jsem telefon odložila do šuflíku s tím, že jej reklamuji. Byl tam 4 měsíce a teď když jsem na to konečně našla čas a jela s ním do Prahy mi oznámili, že to na reklamaci příjmou, ale že mi ho stejně vrátí s tím, že je to kvůli tomu zadnímu sklu. Je to možné že tento problém nastal moji vinou ? Jak postupovat aby telefon fungoval ? Na kolik by přišla přibližně oprava ? Má to vůbec cenu se snažit telefon vyreklamovat či opravit ? Děkuji za jakoukoliv odpověď.

Reakce servisu:přineste mobil k nám a opravíme jej do 1700,- včetně nového zadního krytu. Pravděpodobně vám odešla elektronika baterie a tak není možné mobil zapnout ani nabít. Někdy se to stane při podbití baterie.

Servisní technik Opravy-mobilu.cz