Poradna: reklamace slotu paměťové karty u Sony Xperia Z3 Compact

reklamace slotu paměťové karty u Sony Xperia Z3 Compact

Datum dotazu:10. 06. 2016
Přístroj:Sony Xperia Z3 Compact
Závada:reklamace slotu paměťové karty
Dotaz:V novém mobilu,koupeném z eshopu,mi nešla načíst paměť.karta.Šla jsem do kamenného obchodu,kde mi kartu vložili do mobilu,ale nešla a doporučili reklamaci.Zaslala jsem mobil na reklamaci a prodejce mě po telefonu ujistil, že tam strčil 10 karet a mobil jde.Koupila jsem tedy novou paměťovou kartu Zn.Samsung a nechala prodejce do mobilu vložit. Opět nefungovala a ještě nešla z mobilu vytáhnout. Až se to prstem podařilo, tak mi prodejce karty ukazoval, že z toho něco padá. Zavolala jsem tedy prodejci mobilu,co se stalo a ten mi řekl, at pošlu mobil opět na reklamaci,ale že to je mechanicky poškozené a oprava půjde na můj účet, ať už si mobil nechám nebo mi vrátí peníze. Chci se zeptat, zda je toto vůbec možné, když je mobil nový a má být v záruce.Prodejce mobilu mi řekl, že v záruce se nic o tom, že je poškozen ručně nepíše.Nevím, jak tedy jsem měla kartu do mobilu vložit,aby se nepoškodil. Mám podezření, že už poškozený byl a ted to chce prodejce hodit na mě. Nevíte, jak se bránit? Děkuji za odpověď.

Reakce servisu:v tomto případě bude míra zavinění a prokazování viny velmi složité. Nákupy přes eshop jsou vždy trochu riskantní v nemožnosti zprovoznění přístroje prodejcem. Je možné, byť nepravděpodobné, že byla čtečka karty špatně vyrobena a několikerým pokusem o vložení karty došlo k jejímu mechanickému poškození. Bohužel je to poškození, které ruší záruční podmínky každého výrobce.
Když budete chtít, můžeme vám čtečku karet vyměnit do 1400,-

Servisní technik Opravy-mobilu.cz