Poradna: Problémy SIM u Lenovo P90

Problémy SIM u Lenovo P90

Datum dotazu:02. 02. 2017
Přístroj:Lenovo P90
Závada:Problémy SIM
Dotaz:Dobrý den, již 16.1. jsem Vám zasílal dotaz ohledně problémů se SIM kartou. Problém: nový mobil, nová SIM karta. Po vložení do telefonu a seznamování se s aparátem, se po jednom dni začaly objevovat chyby ohledně signálu (doručování sms, volání - nešlo volat ani se nikdo nedovolal mě). Na telefonu proběhlo hlášení - není vložená SIM. Nenačetly se ani kontakty. Po restartování se po chvilce vše obnovilo. Jenže telefon se občas sám vypnul a pak zapnul a problém se SIM byl zpět. SIM karta je tam ta střední. Vyzkoušel jsem SIM kartu - klasickou velikost ve starším tel. Nokia N8 a vše funguje. Poslal jsem Lenovo na reklamaci, kde opravu provedli továrním nastavením a při zkoušení vlastní SIM karty vše v pořádku - tudíž reklamaci neuznali - nenašli problém. Po vyzvednutí mobilu v pondělí mi karta vůbec v něm nefungovala. Druhý den jsme si karty vyměnily s kolegyní v telefonech a najednou její tam fungovala a mě u ní. Po opětném vložení svě SIM do lenova vše v pořádku. Po dni používání, odpoledne opět se sám vypnul a zapnul a za 3h opět. Následující den tedy ve středu jsem si instaloval Viber a Messenger a smazal zbytečné hry. Celý den v pořádku - na internetu, volání, viber chat, sms.Po 16h při cestě domů se v kapse vypnul a zapnul a doma nastaly opět problémy, že není vložená sim karta, signál, volání atd. jako předtím. Nehledě na to, že vrchní část mobilu je někdy dost zahřátá. Prosím o pomoc, radu. Děkuji. Nevím zda to nemůže být simkou nebo jak jste radili minule problém v RF zařízení. Děkuji

Reakce servisu:můžete si u operátora zažádat o výměnu SIM. Pokud bude problém přetrvávat, dejte jej opět na reklamaci a trvejte na řádném otestování. Pokud tam technik strčil SIM na dvě minuty, zavolal a zase mobil vypnul, asi nemohl na Váš problém přijít...

Servisní technik Opravy-mobilu.cz