Poradna: Neuznaná reklamace u Alcatel one touch 7041D

Neuznaná reklamace u Alcatel one touch 7041D

Datum dotazu:17. 03. 2016
Přístroj:Alcatel one touch 7041D
Závada:Neuznaná reklamace
Dotaz:Dobrý den Mám telefon v záruční Době! Po výměně LCD displeje Mi telefon při připojení k internetové, nebo Wi-Fi síti, se sekal a nešla třeba načíst ani požadovaná stránka. Občas se i sám restartoval. Po několikáté opravě asi celkem 7x jsem ho měl v servisu !!! Pokaždé Mi napsali vyjádření že se závada neprojevila. Přitom na prodejně se závada projevovala neustále a obratem byl posílán zpět do servisu. Najednou se ale závada projevila. Byla provedena oprava vadného dílu / systémová deska, dotyková plocha/ Tento opravený telefon Mi šel 5 dní bez závad.Pak ale začal problikávat displej až obrazovka nakonec zčernala. Po následné poslání zpět do servisu asi za týden od převzetí přístroje Mi přišel ze servisu Cenový návrh a v tom napsáno: Uvedená vada zákazníkem se projevila. Záruční oprava byla odmítnuta z důvodu porušení záručních podmínek. Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky pro provedení záruční opravy. Přístroj zasažen látkou neznámého původu a s následnou oxidací systémové desky. Reklamovaná vada má přímou souvislost s poškozením systémové desky, které vzniklo oxidací. Oxidace se nachází v oblasti syst. desce a SUB desce. Přitom Mi tuto systémovou desku měnili za novou!!!Dále Mě samotný servisní technik vystavil nabídku a abych se k tomu vyjádřil. 1. Souhlasím s opravou za zaplacení oprava + práce 2512,- Kč 2. Nesouhlasím s opravou / zařizení vraťte zpátky bez opravy uhradím náklady na diagnostiku, poštovné a balné ve výši 350,- Kč bez DPH. tj 424,- Kč včetně DPH 3. Zařízení neopravujte ani nezasílejte zpět. Souhlasím s bezplatnou ekologickou likvidací tohoto zařizení. Vyjádřit jsem se měl do 5 dní!!! Samozřejmě že jsem reagoval na to že žádná možnost Mi nevyhovuje. Chci se proto zeptat, jestli na toto má servisní technik vůbec nárok napsat a dávat nabídky a jestli mám sehnat soudního znalce, nebo jak mám toto dokázat, jelikož jsem si vědom že jsem telefon sám , nebo úmyslně nepoškodil. Děkuji za odpověď.

Reakce servisu:Bohužel, branit se lze jen težko, "oxidace" je vcelku oblíbená výmluva zejména prodejců tzv. šedivek (tedy telefonu určených výrobcem pro jiný trh) Prostudujte předávací protokol, dle mého názoru nemají na poplatek 350,- právo. (natož na nějaké 5-ti denní lhůty, reklamace není správní řízení :) ) Dokazovat však že telefon při předání na reklamaci nebyl poškozený kapalinou bude asi hodně težké.

Servisní technik Opravy-mobilu.cz