Dotaz: | Dobrý den
Mám telefon v záruční Době! Po výměně LCD displeje Mi telefon při připojení k internetové, nebo Wi-Fi síti, se sekal a nešla třeba načíst ani požadovaná stránka. Občas se i sám restartoval. Po několikáté opravě asi celkem 7x jsem ho měl v servisu !!! Pokaždé Mi napsali vyjádření že se závada neprojevila. Přitom na prodejně se závada projevovala neustále a obratem byl posílán zpět do servisu. Najednou se ale závada projevila. Byla provedena oprava vadného dílu / systémová deska, dotyková plocha/ Tento opravený telefon Mi šel 5 dní bez závad.Pak ale začal problikávat displej až obrazovka nakonec zčernala. Po následné poslání zpět do servisu asi za týden od převzetí přístroje Mi přišel ze servisu Cenový návrh a v tom napsáno: Uvedená vada zákazníkem se projevila. Záruční oprava byla odmítnuta z důvodu porušení záručních podmínek. Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky pro provedení záruční opravy. Přístroj zasažen látkou neznámého původu a s následnou oxidací systémové desky. Reklamovaná vada má přímou souvislost s poškozením systémové desky, které vzniklo oxidací. Oxidace se nachází v oblasti syst. desce a SUB desce. Přitom Mi tuto systémovou desku měnili za novou!!!Dále Mě samotný servisní technik vystavil nabídku a abych se k tomu vyjádřil.
1. Souhlasím s opravou za zaplacení oprava + práce 2512,- Kč
2. Nesouhlasím s opravou / zařizení vraťte zpátky bez opravy uhradím náklady na diagnostiku, poštovné a balné ve výši 350,- Kč bez DPH. tj 424,- Kč včetně DPH
3. Zařízení neopravujte ani nezasílejte zpět. Souhlasím s bezplatnou ekologickou likvidací tohoto zařizení. Vyjádřit jsem se měl do 5 dní!!!
Samozřejmě že jsem reagoval na to že žádná možnost Mi nevyhovuje. Chci se proto zeptat, jestli na toto má servisní technik vůbec nárok napsat a dávat nabídky a jestli mám sehnat soudního znalce, nebo jak mám toto dokázat, jelikož jsem si vědom že jsem telefon sám , nebo úmyslně nepoškodil. Děkuji za odpověď.
|