Datum dotazu: | 01. 12. 2017 |
---|---|
Přístroj: | samsung galaxy J5 (2016) |
Závada: | nepřipojení se k wifi |
Dotaz: | Dobrý den,
včera mi došla data a od té doby mi nefunguje připojení na wifi, což je tedy docela zajímavé. Nemůžu se přihlásit nikde...v práci, venku, doma... volala jsem operátorovi a ten mi řekl, že když mám vyčerpaná data ať si zkusím před připojením na wifi vypnu mobilní data, ale ani to nepomohlo. Nevím tedy kde je problém... s telefonem nebo někde jinde...? Vypnout / zapnout a restartovat už jsem zkusila 100x. Děkuji za případnou radu, Z. |
Reakce servisu: | Udělejte si zálohu komplet přístroje a pak zkuste obnovit tovární nastavení. Mělo by to problém vyřešit. Pokud ne, dejte mobil na reklamaci. Servisní technik Opravy-mobilu.cz |
---|