06. 12. 2018 15:29
Nereaguje u telefonu Lenovo Vibe Z2 pro (K920)
Dobrý deň. Včera som nechal na mobile zapnutý instagram a nechal som ho položený na posteli. Ked som prišiel mobil svietil na čierno a vôbec nereagoval. Nešiel vypnúť no proste vôbec nič sa nedialo. Ked sa mi ho nejako podarilo vypnúť a zapnúť tak mi len naskočilo že nemám sim kartu, pričom ju tam mám. Potom ked stačím ok tak mi ukáže moju tapetu a potom zas sa dá do čierna a nereaguje. Toto sa opakuje asi cca 10min a potom vôbec nereaguje. Niekedy sa mu podarí normálne fungovať ale to asi len na 5min. Nefungujú aplikácie a ani volať nejde. Ja už fakt neviem čo mám robiť. Za každú radu dakujem.
24. 10. 2017 16:56
Čtečka SIM u telefonu Lenovo Vibe Z2 pro (K920)
Dobrý den, dneska mě na obou slotech vypadl signál na SIM, po restartu, vytáhnutí a vložení SIM je mobil bez signálu. Asi po 3 hodinách signál naběhl a po necelé minutě zmizel. Chtěl bych se zeptat kolik by stála výměna čtečky SIM případně její vyčištění? Dále mě mobil spadl na zem zadní stranou a při focení nelze zaostřit, je nutné vyměnit celý fotoaparat nebo jen zadní sklíčko?
19. 02. 2017 15:12
Fotoaparát u telefonu Lenovo Vibe Z2 pro (K920)
Dobrý den, přestala mi fungovat stabilizace obrazu. Když chci vyfotit nebo naskenovat text z krátké vzdálenosti, tak mi fotoaparát nazaostří. Na ochranném sklíčku fotoaparátu mám rýhu, ale není přes střed čočky, ale je v černém poli. Je možné, že tato chyba je způsobena poškrabaným sklíčkem?
Děkuji.
S pozdravem
Roman Procházka
19. 10. 2016 12:39
Fotoaparát u telefonu Lenovo Vibe Z2 pro (K920)
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat na způsob opravy a určení chyby. Na ochranném sklíčku fotoaparátu mám rýhu, která asi způsobuje, že fotoaparát nezaměří objekty vzdálené.. má "zamrzlé" AE/AF a dokáže ostřit objekty tak 10-15 cm od fotoaparátu. Je možné, že tato chyba je způsobena jen tím poškrabaným sklíčkem ?
Děkuji moc!