Poradna

Upozornění: Váš dotaz se zde zobrazí až po naší odpovědi.

Chcete napsat dotaz?

26. 07. 2017 14:09
Fotoaparát nezaostřuje u telefonu Lenovo Vibe K5 Note
Dobrý den, Zničeho nic mi přestalo fungovat zaostřování u fotoaparátu. Je docela možné, že to bylo způsobeno lehkým namočením, den předtím sem s ním v dešti zmokl. Ale vše ostatní normálně funguje. Následně jsem si všiml, že je jakoby zamlžené sklíčko fotoparátu z vnitřní strany :O, resp bylo zamlžene, už není. Možná je nějak špinavá čočka fotoaparátu? Víte co to může způsobovat? Eventuální cenu opravy? Děkuji


Reakce technika:

Může to být způsobeno namočením fotoaparátu a zanesením čočky. Vyčistit ji bohužel nelze. Jediná možnost opravy by byla objednat nový fotomodul a vyměnit za cca 1300,-

21. 04. 2017 13:29
Výměna prasklého sklíčka u zadní kamery u telefonu Lenovo Vibe K5 Note
Dobrý den, prosím, kolik by stála výměna prasklého sklíčka u zadní kamery telefonu Lenovo Vibe K5 Note ? Děkuji za odpověď


Reakce technika:

Výměna krycího skla fotomodulu by nepřesáhla 500,-

05. 03. 2017 08:58
Nevyzvananie Mt u telefonu Lenovo Vibe K5 Note
Dobrý deň, používam nový my Lenovo K5 note, je ešte v záruke ale viac je v servise. Po nejakom čase prestane vyzváňať pri prichádzajúcim hovore, pričom hlasitosť je na plno. Bol už 3x v servise a touto rovnakou vadou 1x sa vada neprejavila, druhý krát vymenili reproduktor a tretí krát sa zase vada neprejavila, pri posledných 2 vadách sa vada prejavila aj pri odovzdávaní MT na reklamáciu u predajcu, čo sa aj poznačilo do reklamačného protokolu. Problém je ale v tomto, že ju keď sa MT reštartne alebo nastavý do výrobných nastavení zase funguje týždeň alebo niečo dlhšie správne, čiže v servise sa im to nemá ako prejaviť keď tam dávajú ich testovaciu kartu. Pracujem s MT tak mám trochu prehľad o postupoch v servise. Stretli ste sa už s takýmto problémom a mám nárok na výmenu MT alebo ako mám ďalej postupovať, predpokladám že zase mi týždni prestane fungovať a v servise sa to zase po reštarte nemusí prejaviť. Ďakujem za radu.


Reakce technika:

podle mne máte nárok na jiný mobil a odstoupení od smlouvy. Bohužel potřebujete tři stejné reklamace - závady. To že se závada neprojevila Vám neuznají. Dejte to tam znovu a trvejte na výměně. Je přece nesmysl, abyste jednou za týden resetoval mobil do továrního nastavení...