Jak rezervace funguje ?

  1. Vyplňte formulář.
  2. Vyčkejte na potvrzení.
  3. Připravte telefon na předání do servisu (viz. článek Jak probíhá oprava u nás)
  4. Přineste telefon k nám na servis (u běžných zákazek jsou pro vás díly rezervovány kdykoliv po dobu 3 dnů od termínu opravy, v případě expresního servisu je nejlepší telefon přinést ve stanovený čas)
  5. Na přijmu sdělte obsluze číslo objednávky, které jste dostali při jejím potvrzení.
  6. Pokud požadujete Expresní servis, je doba opravy 60-150mint (příplatek je 200,- kč). Běžná doba opravy se pak pohybuje od několika hodin po několik málo dnů, dle aktuálního vytížení našich techniků.
Jak probíhá oprava u nás ?

1. Pokud v ceníku naleznete svůj typ závady (např: prasklé sklo, poškozený konektor) stačí kliknout na objednávku a vyplnit potřebné údaje. V případě kdy však na opravu chvátáte nebo si nejste jisti typem vašeho problému, je nejrychlejší zavolat přímo našim specialistům do servisu a vše domluvit po telefonu. Avšak ani v případě kdy u opravy není uvedena cena - nezoufejte, je možné vyplnit poptávku a po našem necenění konkrétního typu opravy je jí možné pak dle dohody realizovat.

2. Po přijetí Vaší objednávky jí naši pracovníci zkontrolují (v pracovní době v řádu maximálně několika hodin). Pokud bude vše připraveno (náhradní díly a čas technika) přijde Vám potvrzení objednávky a v případě, že jste požadovali expresní servis na daný čas také závazné potvrzení tohoto termínu. Ačkoliv v současné době máme skladem stovky displejů a tisíce ostatních náhradních dílu může se bohužel i tak stát, že na vámi požadovanou opravu nebudeme mít vše potřebné. V takovémto případě se Vám ihned ozveme a pokusíme se najít nejlepší řešení.

3. Teď už stačí telefon donést k nám do servisu. Pokud jste se zarezervovali na expresní servis na určitou dobu, je dobré přijít nejpozději v stanovený čas nejlépe cca 10-20 minut předem. V případě běžné objednávky můžete dorazit kdykoliv po dobu 5 dnů od chvíle kdy vám byla zaslána zpráva o potvrzení objednávky. Po této době bude objednávka automaticky stornována a potřebné náhradní díly se uvolní pro další zákazníky. Před předáním mobilního telefonu do opravy je dobré dodržet postup popsaný v našem článku „jak předat mobil“, šetříte tím váš i náš čas.

4. Samotná oprava obvykle netrvá příliš dlouho. Pokud budete chtít expresní opravu, odcházíte s opraveným telefonem obvykle do 90-180 minut, v případě běžné zakázky většinou do 2 dnů. Bohužel u každé opravy se může něco pokazit (např. po pádu došlo nejen k poškození displeje ale i základní desky) a v takovém případě Vás náš technik bude neprodleně kontaktovat a pokusí se navrhnout optimální řešení situace. V případě, kdy se jedná o expresní zakázku, nebude příplatek počítán do výsledné ceny a zákazník má zároveň nárok na náhradní telefon zdarma.

5. Jakmile bude oprava dokončena, zasíláme potvrzení o jejím dokončení a je možné si ji vyzvednout. Protože si na kvalitě našich oprav zakládáme, poskytujeme na veškeré díly (kromě druhovýroby a SWAP dílů) i práci plnou záruku tři roky.

Objednávka opravy – osobně zařízení předám na prodejně

Informace o telefonu
Značka telefonu:
Model telefonu