1. Pokud v ceníku naleznete svůj typ závady (např: prasklé sklo, poškozený konektor) stačí kliknout na objednávku a vyplnit potřebné údaje. V případě kdy však na opravu chvátáte nebo si nejste jisti typem vašeho problému, je nejrychlejší zavolat přímo našim specialistům do servisu a vše domluvit po telefonu. Avšak ani v případě kdy u opravy není uvedena cena - nezoufejte, je možné vyplnit poptávku a po našem necenění konkrétního typu opravy je jí možné pak dle dohody realizovat.
2. Po přijetí Vaší objednávky jí naši pracovníci zkontrolují (v pracovní době v řádu maximálně několika hodin). Pokud bude vše připraveno (náhradní díly a čas technika) přijde Vám potvrzení objednávky a v případě, že jste požadovali expresní servis na daný čas také závazné potvrzení tohoto termínu. Ačkoliv v současné době máme skladem stovky displejů a tisíce ostatních náhradních dílu může se bohužel i tak stát, že na vámi požadovanou opravu nebudeme mít vše potřebné. V takovémto případě se Vám ihned ozveme a pokusíme se najít nejlepší řešení.
3. Teď už stačí telefon donést k nám do servisu. Pokud jste se zarezervovali na expresní servis na určitou dobu, je dobré přijít nejpozději v stanovený čas nejlépe cca 10-20 minut předem. V případě běžné objednávky můžete dorazit kdykoliv po dobu 5 dnů od chvíle kdy vám byla zaslána zpráva o potvrzení objednávky. Po této době bude objednávka automaticky stornována a potřebné náhradní díly se uvolní pro další zákazníky. Před předáním mobilního telefonu do opravy je dobré dodržet postup popsaný v našem článku „jak předat mobil“, šetříte tím váš i náš čas.
4. Samotná oprava obvykle netrvá příliš dlouho. Pokud budete chtít expresní opravu, odcházíte s opraveným telefonem obvykle do 90-180 minut, v případě běžné zakázky většinou do 2 dnů. Bohužel u každé opravy se může něco pokazit (např. po pádu došlo nejen k poškození displeje ale i základní desky) a v takovém případě Vás náš technik bude neprodleně kontaktovat a pokusí se navrhnout optimální řešení situace. V případě, kdy se jedná o expresní zakázku, nebude příplatek počítán do výsledné ceny a zákazník má zároveň nárok na náhradní telefon zdarma.
5. Jakmile bude oprava dokončena, zasíláme potvrzení o jejím dokončení a je možné si ji vyzvednout. Protože si na kvalitě našich oprav zakládáme, poskytujeme na veškeré díly (kromě druhovýroby a SWAP dílů) i práci plnou záruku tři roky.