Jak rezervace funguje ?

  1. Vyplňte formulář.
  2. Vyčkejte na potvrzení.
  3. Připravte telefon na předání do servisu (viz. článek Jak probíhá oprava u nás)
  4. Přineste telefon k nám na servis (u běžných zákazek jsou pro vás díly rezervovány kdykoliv po dobu 3 dnů od termínu opravy, v případě expresního servisu je nejlepší telefon přinést ve stanovený čas)
  5. Na přijmu sdělte obsluze číslo objednávky, které jste dostali při jejím potvrzení.
  6. Pokud požadujete Expresní servis, je doba opravy 60-150mint (příplatek je 200,- kč). Běžná doba opravy se pak pohybuje od několika hodin po několik málo dnů, dle aktuálního vytížení našich techniků.

Objednávka opravy – osobně zařízení předám na prodejně

Informace o telefonu
Model telefonu Huawei P Smart 2019 (POT-LX1) - Vybrat znovu
Barva:
IMEI
* Nepovinný údaj, slouží pro snadnější evidenci zakázky.
Bezpečnostní kód
* Nemusíte zadávat online, ale budeme jej potřebovat k otestování.
Závada:
Informace o zákazníkovi
Jméno, příjmení
Vaše telefonní číslo:
Kontaktní e-mail:
Máte IČO?:
Kdy telefon přinesete?

mynameisdesign.com